Hotel Consulting
Hotel Consulting
Hotel Consulting
Hotel Consulting
Hotel Consulting
Hotel Consulting

Λοιπές Υπηρεσίες

Υπηρεσία Μυστικού Επισκέπτη

Η επαγγελματική ομάδα της “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” δεν ξεχνάει ποτέ ότι η σφυγμομέτρηση της ικανοποίησης και της εμπειρίας των πελατών αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών και να ληφθούν σημαντικές αποφάσεις που θα οδηγήσουν στην αύξηση της πληρότητας, του περιθωρίου κέρδους αλλά και της πίστης των πελατών. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η   “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” εφαρμόζει την Υπηρεσία Μυστικού Επισκέπτη, διαθέτοντας μια άκρως επαγγελματική ως προς τις ξενοδοχειακές λειτουργίες ομάδα ελεγκτών, οι οποίοι πραγματοποιούν λεπτομερείς ελέγχους της ικανοποίησης των πελάτων.

Ο απεσταλμένος από την  “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” μυστικός επισκέπτης έρχεται στο ξενοδοχείο, χρησιμοποιεί όλες τις εγκαταστάσεις & υπηρεσίες για μία εβδομάδα και καταγράφει την εμπειρία του πελάτη από την πρώτη στιγμή της πραγματοποίησης της κράτησής του έως και τη στιγμή της αναχώρησής του.

Από τη διαδικασία της κράτησης έως και τις παροχές του δωματίου, τις υπηρεσίες τροφίμων & ποτών, την καθαριότητα, την ασφάλεια, τις υπηρεσίες του κέντρου ευεξίας καθώς επίσης και τους ίδιους τους εργαζόμενους, όλα πρέπει να είναι τέλεια. Οι πελάτες αναμένουν την τελειότητα και αποτελεί επιτακτική ανάγκη να τους προσφέρουμε ακριβώς αυτό. Συνεπώς κάθε μικρή λεπτομέρεια έχει ιδιαίτερη σημασία έτσι ώστε οι πελάτες να μην αναζητήσουν ανταγωνιστές στο μέλλον αλλά η εμπιστοσύνη τους σε εμάς να αυξάνεται με την συνεχόμενη επάνοδό τους στο ξενοδοχείο.  Η Υπηρεσία του Μυστικού Επισκέπτη και οι αναφορές του μας βοηθούν να επιβεβαιώσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, αξιολογώντας πλήρως και κάνοντας αναλυτικές αναφορές και εκθέσεις για όλα τα σημεία, τις διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, τα οποία πρέπει να είναι πάντα συμβατά με τα πρότυπα του ξενοδοχείου. Κατά συνέπεια, επιτρέπει στο ξενοδοχείο και την επιχείρηση να υιοθετεί και να κατακτά νέους στόχους,  καθώς όπως λέει και η φράση «Πάντα να προετοιμάζεις, να σχεδιάζεις, να σκέφτεσαι, να κάνεις και να ελέγχεις πράγματα που δεν έχεις κάνει μέχρι τώρα!»

E-marketing 

- Ανάπτυξη και Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων – Content Management System(CMS)

- Internet Marketing

- Συμβουλευτικές Υπηρεσίες σε ότι αφορά τουριστικές ιστοσελίδες

 

Προϋπολογισμός Εσόδων – Εξόδων

Κάθε εταιρεία πλέον πρέπει να βάζει οικονομικούς στόχους και βεβαίως να τους πετυχαίνει. Το ειδικευμένο προσωπικό μας αναλαμβάνει την σύνταξη του ετήσιου προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων, βάσει του οποίου προχωρά η εταιρεία για την επίτευξη των οικονομικών στόχων που έχει θέσει. Ο προϋπολογισμός παρακολουθείται μηνιαίως και ενημερώνεται η διοίκηση για τυχόν αποκλίσεις και λήψη μέτρων. Επίσης λαμβάνει την οικονομική ανάλυση των αποτελεσμάτων χρήσεως από την οποία διαφαίνονται οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν το επόμενο έτος για μείωση κόστους μισθοδοσίας και γενικά των εξόδων – σε συνάρτηση με την αύξηση των εσόδων.

Κοστολόγια – Έλεγχος – Ανάλυση εσόδων

Κοστολόγια – Έλεγχος – Ανάλυση εσόδων

Αναλαμβάνουμε την καθημερινή ανάλυση των εσόδων της εταιρείας μέσω του daily report όπου φαίνονται όλοι οι δείκτες παραγωγικότητας σε καθημερινή βάση. Κάθε μήνα αλλά και σε ετήσια βάση σας δίνουμε στατιστικά στοιχεία που αφορούν κόστος τροφίμων & ποτών και συγκριτική ανάλυση αυτών με το προηγούμενο έτος, διατεθέντα γεύματα, συγκεντρωτική κατάσταση maison, ανάλυση υπηρεσιακών τηλεφωνημάτων με σκοπό την μείωση του κόστους αυτών κ.τ.λ.

Επίσης, η ειδική ομάδα συνεργατών μας - με καθοδηγητή τον Κο Καραπουλάκη Γεώργιο, αναλαμβάνει σε συνεννόηση με την διοίκηση και την διεύθυνση τη δημιουργία προγραμμάτων MENU για όλα τα επισιτιστικά τμήματα της εταιρείας, που σαν σκοπό έχουν την μείωση του κοστολογίου και την αύξηση των εσόδων – σε συνδυασμό πάντα με την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών, αλλά και την άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Αύξηση του δείκτη ικανοποίησης των πελατών

Η “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” συμβαδίζοντας πάντα με την τεχνολογική εξέλιξη και ανάπτυξη των ημερών μας και στοχεύοντας πάντα στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, όσον αφορά τις στρατηγικές προώθησης, αποτελεί μία από εκείνες τις εταιρείες που πραγματικά θεωρούν αναγκαία τη Διαχείριση της Διαδικτυακής Εικόνας (On Line Reputation Management) καθενός από τα ξενοδοχεία – συνεργάτες της.

“Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.”  δεν παραλείπει να επισημάνει ότι στις μέρες μας η πιο σημαντική τακτική για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του ξενοδοχείου καθώς και της εμπορικής του αξίας πραγματοποιείται ακολουθώντας συγκεκριμένες ειδικές προωθητικές ενέργειες που οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων αλλά και του κέρδους. Η Διαχείριση της Διαδικτυακής Εικόνας περιλαμβάνει τέτοιου είδους διαδικασίες, τις οποίες αναλαμβάνει πλήρως η άρτια επαγγελματική ομάδα της “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” παρακολουθώντας και βελτιώνοντας τη θέση κάθε ξενοδοχείου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, δημιουργώντας, βελτιώνοντας ή δημοσιεύοντας ιστοσελίδες και προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαχειρίζοντας την εικόνα του κάθε ξενοδοχείου με τη δημοσίευση φωτογραφιών και διαφημιστικού υλικού, μετρώντας την κατάταξη του ξενοδοχείου στην google καθώς επίσης και ανταποκρινόμενη σε όλα τα θετικά σχόλια με την ταυτόχρονη ευγενική απόρριψη κάθε είδους αρνητικών παρατηρήσεων.

Με αυτόν τον τρόπο και μέσω αυτής της άψογης διαχείρισης η “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” βεβαιώνεται ότι καθένα από τα ξενοδοχεία – συνεργάτες της σύντομα  αναγνωρίζεται διεθνώς, ασκώντας επιρροή σε όλες τις πιθανές διαδικτυακές πληροφορίες. Ο έλεγχος της Διαδικτυακής Εικόνας του ξενοδοχείου δημιουργεί μια αληθινή και ακριβή εικόνα του ξενοδοχείου, προσελκύοντας νέους πελάτες μέσω των καλών κριτικών άλλων πελατών ή ακόμα καλύτερα διατηρώντας τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μετατρέποντας τους σε επαναλαμβανόμενους. 

Ας μην ξεχνάμε ότι στις μέρες μας, περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν και ψάχνουν στο Διαδίκτυο να βρουν αυτό που θεωρούν κατάλληλο για εκείνους. Κατά συνέπεια, η δυνατή διαδικτυακή παρουσία όχι μόνο ωφελεί το ξενοδοχείο αλλά συνεισφέρει στη διατήρηση και βελτίωση της εικόνας του. Η Διαδικτυακή Εικόνα αποκτά όλο και περισσότερη δύναμη και  η “Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A.” μπορεί να το αναγνωρίζει και να βοηθά τους συνεργάτες της να τη διαχειριστούν κατάλληλα και επιτυχημένα.

Μέλη του Ομίλου CHC 

Επικοινωνίαπάντα στη διάθεσή σας

Διεύθυνση

Σκαφιδαράς, 714 14, Γάζι, Κρήτη, Ελλάδα
Ισολογισμοί
ΑΡ. ΓΕΜΗ 077130827000

Τηλέφωνο

Τηλ.: +30 2810 263664

Ημέρες & ώρες επικοινωνίας:
Δευτέρα - Παρασκευή 09:00-17:00

Ε-mail

info@chc.gr
SETE SETE
Θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα μας;
Όνομα είναι υποχρεωτικό
Διεύθυνση Email είναι υποχρεωτικό
είναι υποχρεωτικό
Ψηφιακη Αναβάθμιση Επιχειρήσεων